If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
То вярно, че тази зима няма много сняг, но за сега нямам проблем в снега с това задно задвижване. Даже колата излиза по-лесно по заснежената гаражна рампа от другата дето е с предно. Купих си един спрей течно вериги и като гледам има шанс да си останат неизползвани
С две думи - доволна съм как се държи в зимни условия за сега, но аз и не ходя по баирите.
Здравейте, не бях влизал отдавна във форума... но напоследък имам повод. Да се похваля, и аз от ноември карам едно червено Veloce нямам база за сравнение с други коли за толкова пари... но колата се кара супер, върви много... и е много фън, и просто почваш да си търсиш поводи да ходиш някъде с колата, за да караш. (не ми се.случвало със 159ката, нито със 146та преди това)
За съжаление забелязвам и някои бъгове за които не съм намерил време да ида до сервиза да видим какво ще кажат.
Като разход, 15 -16 градско, 9-10 извън, което май е добре предвид перформъмса.
Ново,Astra GTC и Leon.Едната дойде неудобна с 3 врати и след 7 години каране,а Leon-a просто трябваше да освободи гаража,след като излезе Giulia-тa.Преди тях един куп трошки.
Как се представят моделите със задно през зимата?
Как се намесва електрониката при занасяне, контролиране на мощността при тръгване по нагорнище?
Колега, аз като човек, който кара кола със задно предаване за първи път, съм доста приятно изненадан от поведението на Алфата. Представях си нещата доста по-зле. Дори успях да направя един доста рискован планински преход от Дорково до язовир Батак през слабо почистен и стръмен планински път с доста лед и сняг. Впечатлението ми е, че системите за сигурност не дават почти никакъв шанс на колата да върти гуми. В комбинация с добри зимни гуми мисля, че колата не е нещо по-различно от кола с предно. Особено като се вземе предвид, че теглото е разпределено 50:50.
Системата за сигурност контролира мощността и в момента, в който усети, че имаш сцепление, спира да се меси. Това са ми впечатленията.
Comment